28 Februari 2012

Khasiat Habbatus Sauda

salam....

hari nie meng'google' maklumat tentang benda Allah nie... so memang herba yang menarik

HABBATUS SAUDA merupakan sejenis antibiotic semulajadi yang amat berkesan dalam jangka masa yang singkat tanpa mendatangkan sebarang kesan sampingan. Maka dengan izin ALLAH S.W.T ia adalah amat sesuai untuk mengubati batuk yang kronik, batuk kokol selsema yang sudah lama., resdung lelah atau sesak nafas, terutama pada Bronchial asthma dan Cardiac Ashtma, sakit jantung, darah gemuruh, darah tinggi, luka-luka dihati (cirrhosis of liver), Batu karang, sakit buah pinggang, gout, kencing manis, luka-luka didalam mulut, sakit tengkuk, tonsillitis, gusi berdarah, mulut berbau, pedih ulu hati, gastric, luka-luka dalam perut (ulser), kurang penghadaman dan lain-lain.
 

Mujarab untuk mengecutkan semua jenis ketumbuhan pada payudara dan rahim. Oleh itu ia dapat mengatasi masalah sakit puan (Metris, Indimetris dan Ophratis), senggugut, 2 atau 3 kali dating haid sebulan atau tidak langsung datang haid, luka atau tersumbat dalam saluran fallopian atau pada kilang ovary, keputihan yang berlebihan dan berbau, buasir dan luka-luka usus kecil (colias). Bagi mereka yang menghidapi sakit tuan seperti lemah tenaga batin, kurang kesuburan bagi lelaki dan perempuan (pasangan yang belum dianugerahkan cahaya mata) angina akhmar, lumpuh dan sawan, juga jangan ketinggalan dari mencuba Herba ini, Ia juga dapat melegakan kesan buruk dari pada merokok, cacing, kanak-kanak kencing malam, cramp, kurang tidur, sakit kepala, migraine, senak perut, sembelit. Ia juga amat berkesan selepas pembedahan dan bersalin serta menambahkan susu Ibu.

RASULULLAH S.A.W telah memberi jaminan bahawa Habbatus Sawda mengandungi khasiat yang tinggi menerusi Sabda Baginda yang bermaksud :

"Tetaplah kamu dengan Al-Habbatus Sauda' ini kerana sesungguhnya padanya terdapat ubat bagi segala penyakit kecuali As-Sam (Maut)" Al-Bukha

nak lagi info .. korang klik kat sini 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...