09 Julai 2010

Cabaran dan kecemerlangan

salam

Setelah student baru masuk..... tak termasuk minggu lepas di mana cuma ada 4 orang jer mai.... minggu nie bertambah jadi 7 orang...... yang pasti yang hadir juga mantap² dengan pelbagai ilmu di dada ... hehehee.... main badminton jer beb.

Cabaran
1) Pencadang - aku n din - datang lambat (lebih kurang 9.30)... orang lain dah mai lama dah.. nasib depa tak balik jer... hehehe
2) Din - entah apa silapnya.... dia tertido pulak... n nasib baik la sebelum kuar umah aku call dia dulu... tujuannya nak cakap aku lewat sket... rupanya dia tido... adeh... penat sangat ler gamaknyer... emmmm... tapi kalo din tak mai..... alamat permainan malam tadi di batalkan... coz shuttle sumer kat dia.
3) Aku - lewat coz p sidec sat..... n masuk uitm... hantar barang n shutdown pc... petang tadi tengah syok... download lagu.... tapi lambat sangat... balik dulu la..... tak sangka pulak lewat sangat
4) Orang kuat - hj n afif - demam - kesian pada depa...  kami telah menderhaka dan terpaksa meminggirkan mereka dengan bermain tanpa mereka... hahaha... sorry geng.... permainan perlu diteruskan walaupun tanpa kalian... moga kalian cepat sembuh ya.
5) Bertugas dan sibuk - beberapa orang pula tak dapat turun kerana terpaksa bertugas dan ada juga sibuk dengan hal masing²... sebagai kawan... kami cuma bleh ajak ajer la... depa tak nak mai... nak wat camner.



Cemerlang
Permainan aku malam nie rasanya amat cemerlang dan berada di landasan yang amat tepat... untuk di naikkan ranking pas nie... hahaha.... .ader chance ker.

a) aku + dino vs amirul + man - menang (main 1 set jer)
b) aku + din vs man + mirul + suhaimi - menang straight set
c) aku + din vs man + usop  - menang straight set
d) aku + usop vs din + suhaimi - menang straight set + 1 set extra.

di sebalik itu juga... memang nampak banyak peningkatan pada semua orang.... cuma mungkin agak sedikit mengecewakan pada star² mcam man, usop n dino... coz sebelum nie.. orang lain gerun dengan smash power depa... tapi coz dah selalu main.... semua orang dah bleh angkat smash depa... walaupun ada juga yang gagal diangkat sempurna... tapi memang banyak peningkatan daripada tak pernah yang berjaya kepada banyak yang berjaya dikembalikan.

semoga pada masa-masa yang akan datang.. .permainan kami semua akan lebih baik

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...