16 Jun 2010

Gotong Royong dan Sakit Hati

salam

hari nie beberapa orang daripada kami kener p gotong royong di kampus ipoh... alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar dan sempurna... terima kasih la kawan² semua yer... walaubagaimanapun aku telah membuat sedikit onar... hehehe.... apakah itu?????

1) Orang soh p naik bas ..... aku dengan selamba jer naik keter sendiri sambil menghasut beberapa orang lain join sama... adus... kira jadi penghasut la pulak.

2) Di sebabkan itu juga.... orang p awal n balik awal... aku p awal... tapi balik lambat... nie kira kes mengulat la pulak... tapi aku bukan ulat tau... mengulat jer..... hehehe

3) Actually aku kener menguruskan beberapa perkara yang bersifat peribadi... rasa bersalah pon ada... tapi nak wat camner.... aku kener uruskan dengan segera.... ni tak tau pulak nak dikategorikan kat ner.... tapi bos bising la jugak... apa kes nie.... adus... jawab???? jawab?????... kantoi.

apa pon terima kasih la kawan² semua yang tolong settle kan gotong royong tuh bagi pihak aku yang bersalah nie... TQ jugak pada bos yang memahami dan tak hantam aku sampai lumat.... aku bersalah... ampunkan aku korang yer... nanti ader duit lebih aku belanja makan yer.

Serentak dengan itu juga... aku merasakan hari nie merupakan hari yang teruk dan penuh dengan sakit hati.. tak pastilah kenapa

1) adakah kerana tention sebab gol last minute new zealand semalam... walhal slovenia slovakia bleh menang.
atau
2) adakah kecewa dengan live streaming semasa portugal vs ivory coast semalam.... dah la tv1 tak tunjuk live, ada live streming pun... sat² buffer.... sat² buffer... pastu DC (disconnect)... hampeh..... pastu ingat portugal menang la... ceh... seri ajer... apa la ronaldo... harap gah jer... tapi hampeh....  tapi semalam dia ader try jugak,,, kener palang rasanya.
atau
3) adakah kecewa dengan kemenangan tipis 2-1 brazil semalam..... dan aku tak tengok plak tu... tido awal
atau
4) malam tadi.... ntah kenapa... tetiba jer demam... bukan demam piala dunia... demam betol².... apalagi.. dengan pantas makan ubat selesema dan demam.... tapi lepas tuh... terus tak sedar sampai pagi... nasib bangun juga... hehehe....
atau
5) sebab malam nie nak main badminton.... hehehe

ntah ler... tapi saper yang kener marah dengan aku td... minta maaf la yer... emosi tak stabil

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...