04 Jun 2010

Ranking: Top 5

salam

semalam aku mempamerkan prestasi yang boleh di kata sedikit luar biasa n ada kawan yang selama ini mempertikaikan 'ranking top 5' yang aku war²kan mula mengakui kemampuan aku... hehehe... mungkin juga semalam dia beraksi di bawah prestasi sebenar... hehehe.... eh!! dah rasa macam wartawan sukan la pulak

apa pun nie la dia.... keputusan semalam. sorry lupa nak catat keputusan sebenar... so dah lupa... just kalah n menang jer la yer dulu.... hehehehe

Game 1
aku + ameerul  VS  udin + pian - (1st) menang - (2nd) kalah -  (rubberset) menang

Game 2
aku + afif  VS  udin + Hj - (1st) kalah - (2nd) menang - (rubberset) menang

Game 3
aku + afif  VS usop + abg man - (1st) kalah - (2nd) afif retired
aku + Hj   VS usop + abg man - (1st) menang - (2nd) abg man retired

Game 4
aku + Hj  VS usop + ameerul - (1st) menang - (2nd) menang

Game 5
aku + usop  VS man + Abg man - (1st) menang - (2nd) menang

semalam ramai juga yang beraksi di bawah prestasi sebenar.... puncanya mungkin
a) siang tu... kami ramai yang kener buat kerja berat - gotong royong angkat pc
b) malam tadi memang panas gila.... so ramai yang tak selesa
c) kalo otai tuh paham² la yer... kesian juga depa.

Berdasarkan kata² Afif ... nie la dia senarai rangking top 5
1) Husnul
2) Man
3) Dino
4) Usop
5) AKU
 .... hehehe

player lain yang juga sama level atau maybe lebih hebat dari aku tp maybe stamina or kawalan emosi ketika bermain or mungkin juga 'pair' yang tak serasi or sebab lain menyebabkan kalo main depa selalu kalah
- pian
- udin
- afif
- din
- abg man

Player lain pon hebat juga tapi mabye sebab dah otai or dah lama gila tak main or beginner
- Ameerul
- Suhaimi
- Hj
- Chor fir
- meerul library

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...